سایت ساز یوتاب
بستن
img
img
img
img
همین حالا سایت خود را با این قالب بسازید
menusearch
artin.utabweb.com

اطلاعیه ها

تقویم
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
جستجو
هدر سایت
مراکز خرید کرمانشاه

مراکز خرید کرمانشاه

کرمانشاه یکی از محبوب ‌ترین مقاصد گردشگری غرب ایران و شهری خوش آب ‌و ‌‌هوا با جاذبه‌ های طبیعی زیبا و مردمانی غیور و مهمان ‌نواز است. بیشتر مردم ایران کرمانشاه را با شیرینی ‌های محلی بسیار خوشمزه‌ مانند کاک، نان برنجی و نان خرمایی و روغن کرمانشاهی خوش عطر و طعم می ‌شناسند.
مراکز خرید کرمانشاه و بازارهای سنتی آن نیز همیشه مورد استقبال مسافران این شهر است و مسافران برای تهیه سوغات‌ های خوشمزه و صنایع ‌دستی زیبای کرمانشاه، حتما از این بازارها دیدن می ‌کنند.

بیشتر بخوانید
سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷
تعداد نطرات خبر 81
تعداد بازدید خبر 81
موزه موسیقی اصفهان

موزه موسیقی اصفهان

اصفهان یکی از مهد های موسیقی و آواز سنتی ایران است و یکی از مقام های موسیقی و یکی از آوازهای پنج گانه سنتی کشورمان به نام این شهر خوانده می شود. دو تن از موسیقی دانان ایران، مهرداد جیحونی و شهریار شکرانی نخستین و تنها موزه موسیقی خصوصی کشور را در شهر اصفهان درر یازده آذر ۱۳۹۴ تاسیس کرده اند. این موزه تفاوت های بسیاری با دیگر موزه های ایران دارد و مدل ارائه آثار، نوع راهنمایی و برخورد کارکنان آن شما را با بُعد جدیدی از موزه گردی آشنا می کند. اجرای زنده موسیقی در موزه نیز این بازدید را خاطره انگیز می کند.

بیشتر بخوانید
سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷
تعداد نطرات خبر 67
تعداد بازدید خبر 67
پارک های ملل و قائم ساری

پارک های ملل و قائم ساری

پارک ملل ساری در زمینی به مساحت ۳۵ هکتار و به طول ۲ کیلومتر در حاشیه غربی رودخانه تجن واقع شده است و دارای امکاناتی چون جزیره مصنوعی، پل کابلی معلق، فضای سبز، وسایل ورزشی، مسیر پیاده ‌رو، پیست دوچرخه سواری، جت اسکی، قایق موتوری و پدالو، مکانی برای ماهیگیری، خانه سنتی و پارکینگ با ظرفیت ۲۰۰۰ خودرو می ‌باشد که تمام این امکانات فضای مناسبی برای گردشگران و شهروندان فراهم کرده است.
این پروژه در تاریخ ۹۳/۶/۲۰ آغاز و پس از ۱۰۰ روز به بهره ‌برداری رسید. این مجموعه به دلیل وجود پرچم تمام کشورهای جهان، پارک ملل نام گرفته است.

بیشتر بخوانید
سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷
تعداد نطرات خبر 89
تعداد بازدید خبر 89
رستوران خوان گستر اصفهان

رستوران خوان گستر اصفهان

رستوران‌های خوان‌گستر اصفهان از محبوبیت وی‍ژه‌ای بین همه داره. یه رستوران خیلی شیک و زیبا با منوهای جذاب که میتونی غذاهای خوشمزه ای رو توی یه محیط خاص امتحان کنی.این رستوران جزو بهترین رستوران های ایران است که طرفداران خاصی هم داره.

بیشتر بخوانید
سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷
تعداد نطرات خبر 63
تعداد بازدید خبر 63
رستوران ارم شاندیز مشهد

رستوران ارم شاندیز مشهد

اگه سفری به مشهد داشتی و بعد از زیارت خواستی که یه غذای خوب نوش جان کنی، اگه از یه مشهدی در موردش بپرسی حتما با لهجه شیرین و خاصش بهت رستوران ارم شاندیز رو پیشنهاد میکنه. غذایی هم که برات انتخاب میکنه حتما شیشلیک است!! یه غذای محبوب که همه ایرانی ها هم دوستش دارن.

بیشتر بخوانید
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
تعداد نطرات خبر 284
تعداد بازدید خبر 284
رستوران کوهپایه

رستوران کوهپایه

رستوران کوهپایه یکی از بهترین رستوران های دربند با فضا و محیطی فوق العاده و غذاهای عالی است. محیط داخلی این رستوران شکل خاصی داره و تصوری از کوهپایه رو بهت میده که از دیدنش شگفت زده میشی.

بیشتر بخوانید
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
تعداد نطرات خبر 142
تعداد بازدید خبر 142